Wij bespreken met U bij de eerste consultatie Uw dossier en geven een eerste richting naar een mogelijke oplossing.

Een onderhandelde bemiddeling indien mogelijk, een proces indien nodig.

 

Bij de start van het dossier bespreken wij honorarium en kosten in alle transparantie en eerlijkheid.

De kantoorkosten zijn de uitgaven die door het kantoor worden gemaakt om het dossier te kunnen behandelen en worden verrekend als volgt

 

  • Dactylo  12 € per bladzijde
  • Fax en email 0,40 €
  • Verplaatsingen 0,65 € per km
  • Aangetekende zendingen : kostprijs

 

 

De gerechtskosten (dagvaardingskosten, rolrechten, afschriften …) en externe kosten (vertalingen, deskundigen, attesten … )worden aangerekend tegen kostprijs.

 

 

De erelonen zijn de vergoedingen voor de prestaties van de advocaat. Het wordt berekend volgens de tijd die effectief besteed wordt aan het dossier en aan U overgelegd op basis van een timesheet.

Het uurtarief varieert van 110 € tot 130 € en dit afhankelijk van het dossier : materie, belang, urgentie, resultaat …

Afwijkende afspraken zijn mogelijk bv een percentage op de waarde van  het dossier.

Tevens is er een mogelijkheid voor bedrijven om een abonnement af te sluiten voor bijstand op hun maatschappelijke zetel op regelmatige basis , bv voor de opvolging van invorderingen/ incasso

 

Bovenvermelde tarieven zijn Excl BTW

 

 

 

 
Dr.Vanderhoeydonckstraat 57,  3560 Lummen Tel  013.30 65 26 Fax  013.30 72.26

Kapelstraat 21 – 3560 Lummen – Tel./Fax. 013/46.21.11

EMAIL: rita.moors@omega-advocaten.be

 

© 2015 WEBMAN bvba · Webdesign, Hosting, Streaming Media & Online Backup systems.